  • Data: 2006-08-18 12:04:39
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: wiadomo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Ale żadne zasiadanie w gabinetach do czasu rozwiązania sprawy nie jest
    > rozwiązaniem tej sprawy!

    Jest i to nalezytym.

    1. stawia urzednika na pozycji tym czym jest, uslugi dla obywatela.
    2. uruchamia wewnetrzna procedure nadzoru (kierownik urzednika zechce
    dowiedziec sie dlaczgo jego pracownik stwarza takie sutuacje).
    3. zostawia formalny slad w papierach ze urzednik dopuscil sie
    naruszenia obowiazkow.