  • Data: 2006-08-18 11:57:07
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: wiadomo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern wrote:

    > zacytowałem.
    > ty nie rozumiesz słów które czytasz, w tym problem.

    Wytlumacz jak policjantowi z drogowki. Powoli i po kolei.

    Jak jest prawna definicja miru domowego w urzedzie PUBLICZNYM?

    > a co to ma do rzeczy?

    to ma do rzeczy, ze ukrywanie statutu czy czego tam przez kuratora jest
    naruszeniem zasady jasno wyrazonej w ustawie zasadniczej.

    A naruszanie ustawy zasadniczej przez urzednika nie mozna bronic mirem
    domowym.