  • Data: 2006-08-18 13:05:50
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiadomo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:YFhFg.64320$hH1.6970@trnddc08...

    > Mianowicie, jakie widzisz podstawy PRAWNE nakazu opuszczenia lokalu przez
    > obywatela domagajacego sie od urzednika wykonania jego psiego obowiazku?

    Kodeks cywilny i zapisy dotyczące ochrony prawa do użytkowania. Poszukaj sam, bo
    znajdziesz to już w tytułach rozdziałów. Nie podam Ci artykułów nie z lenistwa
    czy niewiedzy, tylko z tego powodu, że ja Ci już któryś raz podaję kolejno
    podstawy prawne swoich poglądów, podczas gdy ty wyskakujesz ze swoimi
    rewelacjami bez żadnego poparcia przepisami.