  • Data: 2006-08-18 12:10:56
    Temat: Re: Kurator oświaty wezwał ochronę i wyrzucił mnie siłą
    Od: wiadomo <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Potoczna nazwa "naruszenie miru domowego" jest myląca. Przeczytaj treść
    > przepisu. Tam o domu nie ma słowem, ani o mirze zresztą. Generalnie
    > naruszenie prawa polegało na odmowie opuszczenia pomieszczenia pomimo
    > wezwania przez osobę uprawnioną do administrowania nim. I tyle.

    Nie, nie tyle.
    Bo administrowanie nie jest absolutne. Do tego musi byc jeszcze
    podstawa. A w przypadku obywatela domagajacego sie publicznego
    dokumentu, to urzednik staje po zlej stronie prawa.

    > Ta osoba
    > wcale nie musi tego jakoś tam szczególnie uzasadniać. Won i już. Możesz
    > sobie pisać skargi, ale wyleźć stamtąd masz obowiązek.

    Znaczy, jesli urzednik mial 2 i pol promila i wyganial wszystkich
    natretow, to tez?

    > W żaden sposób nie odnoszę się do prawidłowości odmowy przez kuratora
    > okazania tego statutu. Nie chce mi się zastanawiać nawet, czy to jest
    > akurat część informacji publicznej, czy nie.

    Rzeczywiscie, to zbyt ciezkie dla absolwentow ze Szczytna.