eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Data: 2011-06-15 13:52:53
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (15.06.2011 15:33), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > W dniu 15.06.2011 14:33, mvoicem pisze:
    >> (15.06.2011 14:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >>> No to można poddać diagnozie.
    >> Która może trwać kilka tygodni.
    >
    > Jasne, gościu zauważył po jednym dniu, że telefon się grzeje, a im
    > zajmie kilka tygodni.

    Czyli już nie od ręki, tylko co najmniej jeden dzień - przecież trzeba
    sprawdzić. Poza tym, bardzo prawdopodobne że jak sprzedawca włączy
    telefon i położy na kilka godzin żeby zobaczyć czy się grzeje - to
    akurat nie bedzie się grzał, bo może to zależeć od sposobu użytkowania.
    I tak dalej, i tak dalej.

    Pomnóż to sobie przez kilkanaście/dziesiąt takich telefonów - sprzedawca
    ma rzucić sprzedaż i zajmować się serwisowaniem?


    >>
    >> BTW - przypominam sobie że nie tak całkiem dawno narzekałeś że ustawa
    >> nakłada na Ciebie obowiązki na które stać, jak to wyraziłeś, Medialnego
    >> Marka ale nie ciebie, detalicznego sprzedawcę. Co się stało że zmieniłeś
    >> zdanie w tej sprawie?
    >
    > Nie pamiętam o co chodziło. Natomiast w tym wypadku też się poczuwam, że
    > jeśli sprzedałem zepsute, to wymieniam.
    >

    Jeżeli masz taką pewność, to owszem. Ale jeżeli nie masz? Jeżeli nie
    masz pewności że serwis producenta nie wykryje jakichś ciekawostek w
    telefonie - zaryzykujesz 1kpln (zakładając że tyle kosztował telefon).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1