eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshostin
    g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 15 Jun 2011 15:52:53 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110505
    Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    References: <it542n$72i$1@news.dialog.net.pl>
    <4df87a3e$0$2507$65785112@news.neostrada.pl> <ita4ds$hj1$1@news.onet.pl>
    <4df8a403$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <ita89v$4od$1@news.onet.pl>
    <4df8a696$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <itacbj$opf$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <itacbj$opf$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <4df8b935$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.186.104
    X-Trace: 1308145973 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 83.9.186.104:44481
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680615
    [ ukryj nagłówki ]

    (15.06.2011 15:33), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > W dniu 15.06.2011 14:33, mvoicem pisze:
    >> (15.06.2011 14:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >>> No to można poddać diagnozie.
    >> Która może trwać kilka tygodni.
    >
    > Jasne, gościu zauważył po jednym dniu, że telefon się grzeje, a im
    > zajmie kilka tygodni.

    Czyli już nie od ręki, tylko co najmniej jeden dzień - przecież trzeba
    sprawdzić. Poza tym, bardzo prawdopodobne że jak sprzedawca włączy
    telefon i położy na kilka godzin żeby zobaczyć czy się grzeje - to
    akurat nie bedzie się grzał, bo może to zależeć od sposobu użytkowania.
    I tak dalej, i tak dalej.

    Pomnóż to sobie przez kilkanaście/dziesiąt takich telefonów - sprzedawca
    ma rzucić sprzedaż i zajmować się serwisowaniem?


    >>
    >> BTW - przypominam sobie że nie tak całkiem dawno narzekałeś że ustawa
    >> nakłada na Ciebie obowiązki na które stać, jak to wyraziłeś, Medialnego
    >> Marka ale nie ciebie, detalicznego sprzedawcę. Co się stało że zmieniłeś
    >> zdanie w tej sprawie?
    >
    > Nie pamiętam o co chodziło. Natomiast w tym wypadku też się poczuwam, że
    > jeśli sprzedałem zepsute, to wymieniam.
    >

    Jeżeli masz taką pewność, to owszem. Ale jeżeli nie masz? Jeżeli nie
    masz pewności że serwis producenta nie wykryje jakichś ciekawostek w
    telefonie - zaryzykujesz 1kpln (zakładając że tyle kosztował telefon).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1