  • Data: 2011-06-17 06:49:38
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.06.2011 07:42), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > sorry, źle zrozumiałem jedno zdanie.

    > No akurat Play słabo mały jest.

    Myślałem że przeszliśmy do abstrakcyjnego "każdego sprzedawcy".

    Poza tym, chyba część punktów Playa to są jakieś franczyzy, a to często
    małe podmioty.

    > Tylko problem jest taki: Prawo nie zabezpiecza przed wciskaniem
    > zepsutego towaru.

    Prawo w ogóle nie zabezpiecza przed różnymi rzeczami, ale patrząc od
    strony uczciwości, nie uważam żeby było czymś nieuczciwym oddanie
    reklamacji do rozpatrzenia producentowi, żeby nie ponosić ryzyka że
    ocena producenta będzie inna niż wstępna ocena sprzedawcy.

    Co także, oznacza: cieszę się że prawo nie nakazuje automatycznie
    uwzględniać reklamacji w ciągu X dni od zakupu, bo wszystko by zdrożało,
    żeby sklepikarze mogli sobie odbić straty z tego tytułu.

    p. m.