eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Data: 2011-06-15 13:33:39
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15.06.2011 14:33, mvoicem pisze:
    > (15.06.2011 14:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >> No to można poddać diagnozie.
    > Która może trwać kilka tygodni.

    Jasne, gościu zauważył po jednym dniu, że telefon się grzeje, a im
    zajmie kilka tygodni.
    >
    > BTW - przypominam sobie że nie tak całkiem dawno narzekałeś że ustawa
    > nakłada na Ciebie obowiązki na które stać, jak to wyraziłeś, Medialnego
    > Marka ale nie ciebie, detalicznego sprzedawcę. Co się stało że zmieniłeś
    > zdanie w tej sprawie?

    Nie pamiętam o co chodziło. Natomiast w tym wypadku też się poczuwam, że
    jeśli sprzedałem zepsute, to wymieniam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1