eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Data: 2011-06-15 15:24:55
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15.06.2011 16:34, mvoicem pisze:
    > Uszkodzony z winy klienta sprzeda dalej? Być może ze śladami użytkowania?

    No jak uszkodzony, jak mówisz, że mu uszkodzenie nie wyszło?

    No ze śladami, to różnie bywa... Wiem, że mi w Realu przyjęli przed
    świętami dwa odtwarzacze DVD, bo nie czytały płyt niektórych. Bym nieźle
    wyglądał, kasa zainwestowana w prezenty, a tu płyt nie czyta niektórych.
    A real oddał kasę i kupiłem w MM inne modele, działające.

    Co mi z tego, że bym się 3 miesiące bujał z reklamacją, jak prezent
    szlag trafił. Skoro od zakupu do zwrotu minęło kilka godzin, to
    zakładamy, że (skoro brak jest śladów) to nie działało od początku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1