  • Data: 2011-06-16 05:28:28
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.06.2011 17:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No jak uszkodzony, jak mówisz, że mu uszkodzenie nie wyszło?

    Nie rozumiem, rozwiń - gdzie tak mówię?

    > No ze śladami, to różnie bywa... Wiem, że mi w Realu przyjęli przed
    > świętami dwa odtwarzacze DVD, bo nie czytały płyt niektórych. Bym nieźle
    > wyglądał, kasa zainwestowana w prezenty, a tu płyt nie czyta niektórych.
    > A real oddał kasę i kupiłem w MM inne modele, działające.
    >
    > Co mi z tego, że bym się 3 miesiące bujał z reklamacją, jak prezent
    > szlag trafił. Skoro od zakupu do zwrotu minęło kilka godzin, to
    > zakładamy, że (skoro brak jest śladów) to nie działało od początku.

    To że Real wyszedł frontem do Ciebie (być może z uprzejmości wobec
    Ciebie, być może z kalkulacji biznesowej), to nie znaczy że każdy tak
    powinien robić.

    Z analogii - jeżeli kogoś zaleję (temat powinien być Ci bliski :D), to
    przyzwoitość nakazuje jak najszybciej naprawić szkodę. Problem w tym, że
    jeżeli chcę żeby mi ubezpieczenie zwróciło potem kasę - muszę najpierw
    zgłosić to do ubezpieczyciela, który musi obejrzeć, wycenić itd....

    Więc mimo że sprawa jest bezsporna, młyny ubezpieczeniowe mielą wolno i
    sąsiad dostaje kasę na naprawę po np. 2 tygodniach.

    Gdybym z drugiej stromy był superkamienicznikiem i miał 1000 mieszkań,
    to nie bawiłbym się w ubezpieczanie tego (bo nie ma sensu skoro jest
    niemalże 100% pewność że coś się wydarzy) i po prostu bym sąsiadowy
    zapłacił za szkody.

    Podobnie jest ze sklepami ze sprzętem - to na co stać dużego, małego
    może rozłożyć na łopatki.

    p. m.