eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Data: 2011-06-15 19:39:11
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-06-15 17:36:16 +0200, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> said:

    > Autor wątku kupił telefon w sobotę, chce informować sprzedawcę o
    > problemie w środę. To jest 5 dni. Przez te 5 dni, z tym telefonem mogło
    > stać się wszystko.

    A ja koncentruję się na tym, że autor pytania _nie_chce_ mieć sprawnego
    telefonu ("...Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na gwarancji, w koncu
    jest nowy...") tylko nowy telefon.


    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1