eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Data: 2011-06-15 11:18:20
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15.06.2011 11:24, Tapatik pisze:
    > Nie rozumiem, dlaczego nowego telefonu nie można oddać do naprawy
    > gwarancyjnej.

    No jemu chodzi o to, że to wredne, że ktoś kupuje sprzęt zepsuty od razu
    i potem musi się bujać z gwarancjami np. przez 3 miesiące.

    Powinno być prawo, że jeśli awaria nastąpi przez pierwsze dni albo wręcz
    była już w momencie zakupu w towarze, to ma być od razu wymiana towaru
    albo zwrot kasy. Większe sklepy tak robią często. Inaczej to wygląda na
    to, że sprzedawca wciska ci z definicji zepsuty sprzęt, bierze sobie
    kasę, a ty się bujaj z gwarancjami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1