eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Data: 2011-06-15 12:24:31
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15.06.2011 14:22, mvoicem pisze:
    > (15.06.2011 13:18), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >> W dniu 15.06.2011 11:24, Tapatik pisze:
    >>> Nie rozumiem, dlaczego nowego telefonu nie można oddać do naprawy
    >>> gwarancyjnej.
    >>
    >> No jemu chodzi o to, że to wredne, że ktoś kupuje sprzęt zepsuty od razu
    >> i potem musi się bujać z gwarancjami np. przez 3 miesiące.
    >>
    >> Powinno być prawo, że jeśli awaria nastąpi przez pierwsze dni albo wręcz
    >> była już w momencie zakupu w towarze, to ma być od razu wymiana towaru
    >> albo zwrot kasy. Większe sklepy tak robią często.
    > Bo widać mogą sobie pozwolić.

    Na uczciwość? No cóż, faktycznie etyka nie jest obowiązkowa w biznesie,
    a jedynie wskazana.

    >> Inaczej to wygląda na
    >> to, że sprzedawca wciska ci z definicji zepsuty sprzęt, bierze sobie
    >> kasę, a ty się bujaj z gwarancjami.
    > Wyobrażam sobie, że gdybym był sprzedawcą, nie byłoby dla mnie zawsze
    > oczywiste czy a)sprzęt jest rzeczywiście zepsuty, b)nie jest zepsuty
    > ponieważ klient robił przy nim coś czego nie powinien robić.

    No to można poddać diagnozie.


    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1