    From: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilem przez internet i nie mam towaru
    Date: Tue, 23 Oct 2007 18:59:27 +0200

    > A czytałeś ich regulamin ? Upewniłes się ,że mają towar przed zapłaceniem
    > (punkt regulaminu) ?
    > To co sie rzucasz ?

    A tyo co sie rzucasz jak nie wiesz o czym piszesz ? Przyszedl email ze
    rozpoczna realizacje tylko w przypadku wplaty pieniedzy. A regulamin jest
    jeszcze mocniejszy - realizacja w ciagu tego samego dnai a jak nie moga to
    od razu maja informowac. Czyli krotko mowiac daja ciala na calej linii
    Wiec sie nie rzucaj.

    Fantom