eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem przez internet i nie mam towaruRe: Kupilem przez internet i nie mam towaru
  • Data: 2007-10-22 18:48:30
    Temat: Re: Kupilem przez internet i nie mam towaru
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Fantom" < > napisał w wiadomości
    news:fff4k8$ikv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Kupilem przez internet monitor. A w sumie nie kupilem co zlozylem
    > zamowienie
    > w sklepie i wykonalem przelew. Minely juz dwa tygodnie a towaru ani kasy
    > nie
    > mam. NA ani jednego emaila mi nie odpowiedzieli. JAk udalo mi sie w koncu
    > dodzwonic to ze smiechem gosciu stwierdzil ze tego towaru nie maja i maja
    > 7
    > dni na oddanie kasy.
    > 1) Co moge zrobic aby pogonic tych gosci ?
    > 2) Czy faktycznie jest jakies prawo ze maja 7 dni na zwrot kasy ? W
    > regulaminie maja zapis ze realizacja odbywa sie tego samego dnia a jak nie
    > to informuja klienta (co oczywiscie nie nastapilo) ?
    > 3) Czy moge podac ich np do US ze przetrzymuja moja kase ? Albo moge
    > zazdac
    > odsetek karnych ?

    A czytałeś ich regulamin ? Upewniłes się ,że mają towar przed zapłaceniem
    (punkt regulaminu) ?
    To co sie rzucasz ?

    Pozdro
    zenek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1