  • Data: 2007-10-24 16:44:31
    Temat: Re: Kupilem przez internet i nie mam towaru
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To przytaczam Ci 2 punkty regulaminu:

    A jak lubisz cytaty to jeszcze
    "5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub
    czasowo realizację złożonego zamówienia, PPHU KOMSAD zastrzega sobie prawo
    do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje
    się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego"

    Fantom