  • Data: 2007-10-24 20:36:10
    Temat: Re: Kupilem przez internet i nie mam towaru
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ffnss5$nt6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A ja Ci przytocze To co dostalem w emailu :
    > "Wybrano płatność przelewem. W związku z tym informujemy, iż realizacja
    > zamówienia rozpocznie się po wpłynięciu wpłaty na nasze konto bankowe. "

    Rozumiem ,że jest to automatyczna odpowiedź na wysłanie formularza
    zakładająca ,że wypełniłeś punkt 4 i punkt 14 regulaminu .

> [...]
    > 10. Terminy realizacji zamówień:
    > - wszystkie zamówienia złożone do godziny 12 danego dnia będą, w miarę
    > możliwości, realizowane tego samego dnia (wysyłane i dowiezione do
    > klientów),
    > - wszystkie zamówienia składane po 12 będą,w miarę możliwości, realizowane
    > następnym dniu roboczym,
    > - PPHU KOMSAD zastrzega sobie możliwość zmian w terminach realizacji,
    > jeżeli
    > będą one następstwem spraw niezależnych od PPHU KOMSAD. O takich zmianach
    > niezwłocznie poinformujemy zainteresowanych (zamawiającego).

    Nie spełniłeś "podstawowego warunku realizacji zakupów" z pktu 4. więc
    zamówienie nie zostało w pełni złożone jak rozumiem.

    > No i nie wpsomne ze mija trzeci tydzien a kasy mi nie oddali. JEzeli ich
    > bronisz to z calym szacunkiem chyba masz jakies z nimi powiazania.

    :)) Tu mnie rozśmieszyłeś. Nie wiem nawet czym handlują.

    >Ile maja
    > dni wg Ciebie na zwrot kasy ??
    > Nie wpsomne o tym, ze po kilku probach meilowych jak w koncu sie tam do
    > kogos dodzwonlem to uslyszalem ZE SMIECHEM ze kase mi oddzadza w ciagu 7
    > dni
    > (wtedy juz minelo chyba 10-12)

    Pkt 14 regulaminu "Przelew zrealizowany bez potwierdzenia zamówienia
    zwracamy w terminie do 7 dni od dnia uzgodnienia zwrotu"

    Mają 7 dni od chwili kiedy uzgodnisz z nimi ten zwrot. Domyślam się ,że w
    rozmowie telefonicznej powiedziałeś im o chęci otrzymania swoich pieniędzy.
    Jeśli tak było to od tego telefonu mają 7 dni.

    Nie jestem prawnikiem i piszę tylko w oparciu o przeczytany regulamin, na
    który wyraziłeś zgodę.

    Pozdro
    zenek