    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?
    Date: Tue, 29 Dec 2009 19:56:50 +0100

    dexter74 wrote:
    > Oj, długo wymieniać ;-)
    > Ma złącze USB - z trzech pendrive'ów odczytuje tylko jeden, drugiego
    > nie widzi wcale a trzeci jest widoczny, ale zawartość nie daje się
    > odczytać.

    Pewnie odczytuje tylko FAT i to do 4 GB

    > Niektórych filmów nie da się "przewinąć" lub skoczyć do konkretnego
    > czasu.

    Wiele odtwarzaczy tak ma na DIVX'ach. Z filmami DVD powinien sobie
    radzic bezblednie

    > Zdjęcia - przeglądanie to mordęga - wczytanie foty trwa bardzo długo a
    > ich jakośćjest delikatnie mówiąc tragiczna.

    Wiele odtwarzaczy tak ma na DIVX'ach. BTW - telewizor CRT nie jest
    prystosowany do wyswietlania statycznych obrazow w wysokiej rozdzielczosci

    > Na liście plików widać nieistniejące pliki (oczywiście nie do
    > otwarcia, bo realnie ich tam nie ma...).

    Patrz punk piierwszy - problem z formatem/wielkoscia napedu...

    > I parę mniejszych wad.

    Podaj te wady - bo jak na razie to nie widze podstaw do przyjecia
    reklamacji...

    Pozdro

    Maseł