  • Data: 2009-12-29 23:40:11
    Temat: Re: Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wg tego co czytam to pitolisz.

    masz sprzet z ktorego funkcjami sie nie zapoznales, nie uzywales nigdy dvd
    ani nie wyswietlales zdjec a pretensje masz do sprzedawcy.
    jakbys ruszyl troche makówką (tak wiem ze to bardzo ciezkie u niektorych
    osob) to zobaczylbys roznice pomiedzy wczytywaniem zdjec zywcem wyjetych z
    aparatu (1-2MB sztuka) a zdjecie przeskalowane do normalnego rozmiaru
    (120-200kB czyli 0,12 do0,2MB). wzialbys takze pod uwage nosnik z ktorego
    czytasz zdjecia, ale najwiecej problemu dla dvd stanowia DUZE pliki a nie
    nawet czytnik.
    obraz bedzie migal na tubowym starym tv bo tam jest przeplot 25 razy na
    sekunde (co daje 50 linii). Na lcd bedzie lepiej o niebo.
    przewijanie dvd i divx - to nie jest magnetowid szpulowy.

    na jego miejscu grzecznie wyslalbym ciebie na drzewo

    ps. nie lubie ignorantow

    pozdrawiam
    sir