    Subject: Re: Kulsony w akcji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 14 May 2018 20:31:12 +0200

    W dniu 14-05-18 o 19:16, J.F. pisze:

    > A oni jednak nie wezwali, wytlumacz to racjonalnie :-)

    Nie umiem.

    > Pewnie by nikogo nie zdziwilo ... ale czy tak zrobili ?

    Nie wiem. ale jakie to ma tak naprawdę znaczenie? Sądzisz, że
    poinformowali dyżurnego,że go do lasu odwieźli?

    > Zalezy gdzie sie zglaszajacy dodzwonil i co powiedzial.
    > No chyba ze ... zadnego zglaszajacego nie bylo ...

    Jak leży nieprzytomny, to pogotowie się dysponuje.

    > A moze wcale nie chodzilo o zakonczenie sluzby ...

    Tłumaczenie dość idiotyczne faktycznie.

    > Bo pijany byl. To akurat nikogo nie dziwi.

    Wiesz, jakby był tak pijany, że nie był w stanie wstać, to po co by go
    bili po głowie?

    > Jak dokumentow zazadali, to sie zaczal awanturowac...

    > No chyba ze:

    > A jakby przezyl i pamietal ?

    Jakby przeżył i pamiętał, to w ogóle by ni było problemu najprawdopodobniej.

    > Albo jakby patolog napisal "uderzenie tepym podluznym przedmiotem".

    No ale tu akurat nic by na policjantów nie wskazywało, przecieczcież
    przed przyjazdem.

    > Albo ktos przypadkiem by zobaczyl ze jednak go wala w leb i skojarzyl
    > fakty ?
    > Czy nawet jakis monitoring w okolicy by nagral ...

    No to jaki ens ma wywożenie do lasu?

    > No chyba, ze zaszlo cos, co ci nawet na mysl nie przechodzi ... np ci
    > policjanci regularnie okradali pijakow ...

    Ale do tego nie trzeba ich walić po głowie i wywozić do lasu.