  • Data: 2018-05-14 19:34:01
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5af9b3b5$0$621$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Wiesz, głupota z wywiezieniem do lasu jest tak potężna, że nie jest
    >ważne, czy się trzyma kupy, czy nie. A i tłumaczenie policjantów
    >jeszcze
    >bardziej kretyńskie. Toż dziecko by wymyśliło, by się tłumaczyć, że
    >leżący prosił, by go do domu odwieźć, to odwieźli - może potem
    >poszedł i
    >upadł.

    Radiowoz nie taksowka.
    A dom mogl byc nie po drodze ...

    >Kłamstwo - wiem - ale przynajmniej jakąś szansę wyjścia z tej
    >głupoty dawało. Ale tu była dwójka policjantów bez stażu. Nie dość,
    >że

    Trzy lata to znow nie tak calkiem bez stazu.

    >mieli głupie pomysły, to nawet bronić się nie umieli.

    Albo odwrotnie - calkiem dobrze sie bronia ... na razie.

    >Cała sytuacja jest pochodną sytuacji kadrowej. Dawiej w patrolu jeden
    >miał jakiś sensowny staż i nawet by mu o łba nie przyszło wywieźć
    >gościa
    >do lasu.

    A moze stazowi maja tam taki zwyczaj.

    >Jest z tuzin sposobów wybrnięcia zgodnie z przepisami z tej
    >sytuacji i to sensownie. Wezwać pogotowie.

    No chyba, ze pijak i sie awanturuje i widac, ze nie ma podstaw do
    pogotowia ...

    >Zawieźć pacjenta do domu i
    >przekazać za pokwitowaniem. Poprosić dyżurnego o radiowóz na
    >podmianę,
    >bo pewnie mają więcej niż jeden i czasem tak jest, że nie możesz
    >zostać
    >po godzinach, ale nie wywala się zatrzymanych do lasu.

    Hm, 8600 mieszkancow ... no dobra, moze i maja wiecej radiowozow, ale
    czy tak chetnie podmienia ?

    Tak nawiasem pytajac - radiowozu po sluzbie nie nalezy zdac na
    komisariacie ?
    Bo to jezioro to tak z drugiej strony komisariatu ...
    no dobra - ze 2 km od zdarzenia, mozna dojechac w 3 minuty ... jak sie
    z doswiadczenia wie, ze kaza odwiezc na izbe w Poznaniu, to pewnie co
    najmniej godzina w plecy, a tu mozna sprawe w 10 minut zalatwic :-)

    O ktorej to bylo godzinie ?

    J.