  • Data: 2018-05-14 21:16:54
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5af9d7f3$0$688$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14-05-18 o 19:34, J.F. pisze:
    >Ja pisałem o wymówce.

    Ale czy moga tak sobie "odwozic do domu", czy komendant op* ?

    A wymowka ... moze lepiej "obudzilismy, pijany, ale powiedzial ze
    idzie do domu" ?

    >Rok trwa szkolenie.

    Czegos powinni nauczyc wtedy.
    A potem jeszcze dwa lata patrolowania.

    >No rzeczywiście. Obron super. Na razie dostał areszt.

    Zalezy co przeskrobal. Bo jak zwolnia po 3 miesiacach zamiast skazac
    na 15 lat, to dobra obrona :-)

    >Może, ale wątpię.

    Skads sie ten pomysl jednak wzial.
    Przeciez nie ze szkolenia ?

    >To po co go zabierać. Jak już nie chcieli wywozić do izby, to mogli
    >kazać mu iść. Wywali się kawałek dalej, to przyjedzie inny patrol.

    A jak nie chce zejsc z jezdni ?
    I jeszcze jasnie panujacego policjanta slowem obraza ?

    >Wiesz, jak trzeba. To jest kwestia dogadania się.

    "wy tu na sluzbie jestescie szeregowy"

    >Należy. Ale co to ma do rzeczy?

    No tak troche glupio jechac gdzies daleko za komisariat, wracac - tez
    strata czasu.
    Ale chyba nie docenialem malosci tego miasteczka.

    >W artykule nie ma.

    Ale ciekaw jestem - czy w Poznaniu bylyby korki, albo czy drugi
    radiowoz byl juz zajety odwozeniem komendanta do domu :-)

    J.