    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 11 Jul 2013 16:48:37 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    <krgbvo$b10$2@node2.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <krgnob$nr3$1@node1.news.atman.pl>
    <51dbee9a$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <krgrm4$rrr$1@node1.news.atman.pl> <krgs01$s41$1@node1.news.atman.pl>
    <krgsij$rm8$1@node2.news.atman.pl> <krgt84$sa2$1@node2.news.atman.pl>
    <krgtqj$u87$1@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <s...@i...pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <s...@i...pl>
    <Pine.WNT.4.64.1307111328310.904@quad>
    <6...@g...com>
    <krm6k1$93h$2@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <krm812$arg$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <krm9dg$c63$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    On Thu, 11 Jul 2013, Kris wrote:

    >siďż dokďż˝adaďż˝ do tego burdelu?
    > Ale dlaczego dokładac? Czy ty np nie produkuijesz smieci?
    > Do moich śieci nie dokładasz, ja płace za swoje ty za swoje.

    Właśnie wyjaśniłeś, że gdzieś tu musi być nieprawda.
    Jeśliby tak było, to PO CO robić cały ten cyrk?
    Mało, niżej zapodałeś tezę że ktoś tu jednak NIE płacił ;>

    > Śmieci produkuje kazdy, mamy teraz wersję ryczałtowa i jest to dośc sprawiedliwe.

    Powiedz to mieszkańcom gmin którzy płacą od metra kwadratowego
    lub zużycia wody :D

    BTW:
    Zwróć uwagę, że dość powszechna krytyka "ośmieciowienia" nie dotyczy
    wcale WYŁĄCZNIE sprawy ryczałtowej opłaty, o którą kłócisz się
    z Liwiuszem.

    pzdr, Gotfryd