  • Data: 2013-07-11 16:51:54
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Jul 2013, Kris wrote:

    > Podasz przykład gminy gdzie jest drożej i nie znana jest częstotliwośc odbioru
    odpadów?
    > Jeśli tak jest to nie wina ustawy smieciowej a wina lokalnych urzedników
    > na jakośc pracy których masz mimo wszystko wpływ.

    Ale mniejszy niż owa ustawa, która dała im "moc" do ręki.

    > Bo ja np zauważyłem ze teraz w niektórych miejscach jest wersja"taniej płać,
    odbierzemy bez limitów"

    Niewykluczone, że spora część "systemu" będzie działać coraz lepiej.
    Ale wyrządzone przy okazji szkody, głównie dydaktyczne (np. z okazji
    wrzucania sortowanych śmieci do "wspólnej" śmieciarki) będzie bardzo,
    BARDZO trudno odrobić.

    pzdr, Gotfryd