  • Data: 2013-07-09 15:10:59
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2013 14:58, Liwiusz pisze:

    > Całkiem możliwe, że wyjdzie taniej, bo państwo ma przewagę
    > konkurencyjną. Może ustanawiać pod siebie przepisy, może nękać
    > kontrolami konkurencję itp. I właśnie z uwagi na tę nierówność w

    No proszę. A przypominam, że twój poprzedni argument brzmiał "bo to nie
    zadziała - patrz PRL".

    Gubisz się w zeznaniach ;->

    > relacjach państwo-przedsiębiorca prywatny państwo nie może mieć
    > możliwości działania tam, gdzie problem można rozwiązać prywatnymi
    > inicjatywami.

    "Nie może" bo "nie da rady"? (ale wtedy patrz wyżej)
    Czy "nie może" bo "nie wolno mu, bo ja tak chcę"? (wtedy "spieprzaj dziadu)

    > Tu chodzi o zasadę, co ci będę tłumaczył, skoro i tak nie rozumiesz.

    Arbitralnie ustanawiane zasady to działka religii.

    Jeśli nie potrafisz uzasadnić swojego zdania inaczej jak "bo tak" - nie
    masz kompetencji do prowadzenia merytorycznej dyskusji.

    > Gdybyś się mnie spytał, dlaczego nie chciałbym, aby ktoś ryćkał moją
    > żonę,

    Możesz sobie nie chcieć, ale ostatecznie to nie twoja decyzja tylko jej.
    Możesz się najwyżej rozwieść, jeśli jej decyzje ci się nie podobają ;)

    > to też bym ci nie był w stanie podać "racjonalnych" argumentów,
    > poza tymi że tak po prostu nie powinno być.

    A ja byłbym, ale tylko będę odwalał za ciebie roboty ;->