eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKruk nęka telefonicznie › Re: Kruk nęka telefonicznie
  • Data: 2010-12-10 12:31:16
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w

    > Patrz niżej. Plus dodatkowa fatyga dla rzekomego dłużnika.

    Fatyga zapewne, ale na to akurat nie ma się żadnego wpływu.
    Taką samą fatygą jest bieganie z dowodem zapłaty, żeby udowodnić swoją
    niewinność.

    >> KRD bardzo często sam usuwa wpisy na prośbę rzekomego dłużnika,
    >> wystarczy przesłać im wiarygodne uzasadnienie swojej prośby (w tym
    >> przypadku złożenie zarzutu przedawnienia).

    > O'RLY?

    Oszywiśsie. Info przekazane przez konsultanta z KRD (alkoholu nie
    wyczułem). Tylko podkreślam - to nie ma być oświadczenie typu "jestem
    niewinny!", tylko konkrety (zarzutu przedawnienia jak najbardziej spełnia
    kryteria tudzież dowód zapłaty). KRD naprawdę nie ma żadnego interesu w
    gromadzeniu fałszywych informacji. Jeszcze gdyby ktoś im płacił dniówkę z
    tego tytułu, to zrozumiałbym, że im zależy, ale tak...
    Kasę biorą za wpisy, usunięcia, zapytania i obsługę ryczałtową.

    >> Ew. ja im zasugerować, że mają burdel w księgach, skoro im po latach
    >> wychodzą takie kwiatki, a to się do kontroli skarbowej kwalifikuje.

    > ROTFL

    Zdziwiłbyś się.

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1