  • Data: 2010-12-10 16:34:46
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ids2ae$p6e$1@node1.news.atman.pl...

    > Użyłem jednak słowa *rozpatrywać*. By coś rozpatrzeć - musi się zjawić
    > sygnał od dłużnika, a nie materiał w TVN UWAGA, czy na p.s.p.

    Nie zgadzam się z Twoimi tezami. Problemem w wypadku windykatorów jest to,
    że jakikolwiek kontakt z nimi rzekomego dłużnika utwierdza ich w tym, że
    ten dłużnik traktujeich poważnie. A to wydłuża cały proces udowodnienia im,
    że nie mają racji. Dawniej podpowiadałem potrzebujacym, by raz napsiali do
    windykacji wyjaśnienie. Teraz niestety dochdozę do wniosku, ze to zła
    taktyka. Teraz trzeba po prostu czekać na pozew do sądu, a wcześniej tą ich
    radosną twórczość omijać z daleka. Bo jak zadzwonisz, to mądry inaczej
    będzie dzwonił kilka razy na dzień i negocjował. I nie przyjmuje do
    wiadomości faktu, że dłużnik nie uznaje długu.

    Podstawowym faktem jest to, że polski system parwny nie znajduje dla tych
    windykatorów za bardzo miejsca i tyle.