eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKruk nęka telefonicznie › Re: Kruk nęka telefonicznie
  • Data: 2010-12-10 18:58:41
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (10.12.2010 10:22), Krzysztof wrote:
    > "mvoicem" <m...@g...com> napisał
    >
    >> Jeden/dwa segregatory za rok, 5 lat - cała półka. I ile mam je trzymać
    >
    > Skany i na dysk, jeśli faktycznie psychoza strachu przed egzekutorem
    > nieistniejącego długu jest tak duża :)

    Żadna tam psychoza, tylko wykazuję że zasada "przedawnienie nie jest
    potrzebne porządnym ludziom, bo dbają o dokumentację" prowadzi do
    ogromnych, przepastnych archiwów.

    A skany i na dysk, to raz że kupa roboty (o ile nie masz jakiegoś
    superszybkiego skanera), dwa - że w ciągu 5 lat miałem 3 pady dysku w
    tym raz przypadkowo na raz z backupem". Papier jest jednak trwalszy -
    dom się rzadziej pali i zalewa niż dyski padają.

    >
    >> żeby nie bać się że mnie np. firma współpracująca z Ikeą nie pozwała za
    >> X lat że nie zapłaciłem za dostawę mebli?
    >
    > Dostarczyła Ci meble i zostawiła je na miejscu bez przyjęcia zapłaty z
    > góry?
    > Jacyś niedzisiejsi ;-)

    W Ikei płaciłem "z dołu". Poza tym, 2x jeszcze dostarczano mi meble
    gdzie wręcz nie było możliwości zapłaty z góry.

    Poza tym, nawet jakby była - to czego to dowodzi? Tak czy inaczej -
    trzeba mieć potwierdzenie.

    > Może też złożyć na nich pozew z tytułu niespłaconego długu za naprawę
    > samochodu dostawczego?

    To ja jednak wolę żeby przedawnienie działało w KRD i innych biurach
    dłużników.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1