  • Data: 2014-01-28 10:16:25
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

    > czytaniu calosci i ogarnieciu calosci

    > ty masz, twoj rozmowca ma, ale juz osoba trzecia nie.

    > ale telekonsultant nie jest uprawniony poki mu nie pozwolisz.

    Nie no, przesadziłeś.
    Konsultant informację otrzymał w sposób uprawniony, przepis .4 go
    więc nie dotyczy, zaś "osoba trzecia" nie uzyskuje ten informacji
    *od rozmówcy* lecz od konsultanta, w tym momencie "uprawniającym"
    jest konsultant, nie jego rozmówca.

    Konsultantowi w rozpowszechnianiu uzyskanej informacji mogą stanąć
    na przeszkodzie inne przepisy, nawet się ich nieco znajdzie, ale
    nie to, co zacytowałeś.

    > ....udostepnianiem komukolwiek innemu niz osobom prowadzacym nagrana rozmowe.

    To nie jest nadinterpretacja, to jest przekręcanie litery prawa :>

    pzdr, Gotfryd