    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzież sygnału internetowego
    Date: Wed, 17 Apr 2013 13:14:50 +0200

    W dniu 17.04.2013 14:00, Zenon Kluska pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak cudzy numer seryjny, numery nie są niczyją
    > własnością i nie mogą być czyjeś, zrozum to wreszcie.

    Numer seryjny mojego dowodu osobistego identyfikuje mój dowód osobisty.
    Numer seryjny mojego laptopa identyfikuje mój laptop. Numer VIN mojego
    auta identyfikuje moje auto. Może i sam numer nie może być własnością,
    ale identyfikują określone rzeczy i ku temu służą.

    > Bredzisz podobnie jak wituś!

    Na razie to zadawałem pytania, ale ponieważ zszedłeś na poziom
    ad-personam, to ja się żegnam. Miłego wrażenia wygranej.

    > Jeśli uzyskało dostęp do cudzej sieci to dlatego ze ta sieć nie była
    > zabezpieczona,

    Dziecinne tłumaczenia ,,ojejku, bo ten program działa, więc po co mam
    płacić, jakby autor chciał, to by wprowadził
    Zabezpieczenia-Nie-Do-Złamania'' odkładam między bajki.

    Właśnie tak była zabezpieczona, że wpuszczała tylko określone
    urządzenia. Tak samo jak np. urządzę zamkniętą imprezę w lokalu i będę
    wpuszczał tylko gości z listy gości, a ty przyjdziesz i powiesz, że
    nazywasz się don Ald Pies, a akurat don Ald Pies będzie na liście, to
    możesz wejść? Bo nie wprowadziłem identyfikacji po siatkówce oka? Choć w
    sumie wtedy byś wyłupił don Aldowi oko i wsadził sobie w łeb i
    powiedział, że jestem dupa, bo dałem marne zabezpieczenie.

    Zabezpieczenia to są tylko rozwiązania poboczne mające na celu złagodzić
    niedoskonałość egzekwowania prawa.

    Pokolenie mojej prababci nie zamykało domów na wsi, z której się
    wywodzę. Ba! W latach 80/90 jeszcze jak jechałem w góry na Halę Boraczą,
    to mało kto zamykał domy, a jak już, to zamykało się na kluczyk i
    umieszczało kluczyk na futrynie. A budynki gospodarcze stały w ogóle
    niezabezpieczone.

    Zgwałconej kobiecie powiesz, że miała przed wyjściem na miasto założyć
    pas cnoty ?

    Twierdzenie, że winny jest poszkodowany, bo się nie zabezpieczył jest po
    prostu bez sensu. Chronić ma mnie prawo a nie mnożone na potęgę
    zabezpieczenia. Jak jadę rowerem do sklepu, to prawo mi zapewnia to, że
    nie możesz stojącego pod sklepem roweru ot tak sobie zabrać.

    >Czy
    > jak nie zamkniesz mieszkania to oskarżysz sąsiada o włamanie?

    Jak nie zamknę mieszkania, to nadal sąsiadowi nie wolno tam wchodzić.
    Choć jak już przykład z mieszkaniem chcesz, to bliższe jest, że jak
    przekleję sobie numer sąsiada na swoje drzwi, żeby odebrać skierowaną do
    niego paczkę........

    --
    Przemysław Adam Śmiejek