  • Data: 2005-02-17 13:58:19
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cv1q7g$69h$1@inews.gazeta.pl>, maciejka wrote:
    > To jest trudne do zrealizowania , dlatego ze oni chca kupic na fakture VAT
    > na swoja firme, a mi zrobic protokol przekazania.
    > No a taki ktory bedzie spelnial wszystkie parametry
    > i dodatkowo bedzie na fakture to mozna szukac rok :(

    To jest już ich problem nie twój. Po prostu wezwij ich pisemnie do zwrotu
    laptopa o takich a takich parametrach, wyznacz termin (np. miesiąc),
    poinformuj że po tym terminie wypożyczysz jakiegoś a kosztami ich
    obciążysz i że jednocześnie skierujesz sprawę do sądu. Jeśli przekroczą
    ten termin zrób co im napisałaś. Bez sensu się szamotać i bawić w słowne
    przepychanki. Jeśli takie mądrale i uważają że za 3k można odtworzyć co
    utracili to niech dowodzą tego przed sądem.

    --
    Marcin