  • Data: 2005-02-17 14:46:28
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka jest już właściwość laptopów. Należy się tyle, ile jest wart w
    chwili,
    > kiedy powinien był być zwrócony. Niby dlaczego serwisant miałby płacić za
    > rzecz więcej, niż jest warta?

    skoro nie da sie jej kupic to jest warta widocznie wiecej...
    Serwisan mial obowiazek pilnowac sprzetu i go zabezpieczyc, nie zrobil tego
    wiec musi naprawic szkody. A szkoda w tym przypadku to nie tylko wartosc
    "umowna" tego czego nie ma, ale i konsekwencje z tym zwiazane i ich koszty.
    Niby dlaczego jesli ktos mi rozbil niebieski samochod nie z mojej winy,
    wyremontowalby go owszem, ale poniewaz nie bylo niebieskiego lakieru albo
    byl za drogi pomalowalby mi go kolor czerwony.
    Ja kupilem niebieski samochod i chce miec niebieski.. czerwone sa
    obrzydliwe.
    Tak dziala panstwo prawa, wiec jesli cos Ci gwarantuje prawo i zdrowy
    rozsadek nie ma sensu isc na jakiekolwiek kombinacje i ustepstwa.
    To ze PZU dziala z lekka bandycko i nie chce oddawac kasy za nowy zniszczony
    samochod bo ich zdaniem jest zuzyty i w ogole przeplacony, nie oznacza ze
    kazdy tak moze oszukiwac ;) PzU jest sline i wprawione w sciemnianiu, sady
    sie ich boja ... jakis tam maly sklepik komputerowy ta droga nie ma sie co
    pchac ;)
    Pomysl o czym piszesz, autorka posta nie sprzedala tego lapka, tylko zostala
    go z czyjej winy pozbawiona i w jej przypadku jest to w 100% wina
    serwisanta.