  • Data: 2006-08-07 15:01:25
    Temat: Re: Koszty windykacji - jakie?
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > wymagajacej
    > wielokrotnie mojej interwencji) i ostatecznie splacilem > (takze nie
    > czekajac na final reklamacji, nie wspominajac juz o > fakturach koryg.)

    > Jednak w miedzyczasie dlug ten znalazl sie w firmie >windykacyjnej. Nie
    > mam pojecia na jakiej zasadzie. Operator sam nie
    > poinformowal mnie
    > nigdy, natomiast firma wind. a jakze. Molestuja mnie co > jakis czas do
    > dzisiaj, a mi brak jest prawnego podparcia, zeby im
    > odpowiedziec
    > jednoznacznie, zeby sie.................

    Możliwe że sprzedali tylko roszczenie o odsetki, no chyba że sprzedali
    wierzytelność spłaconą lub zapłaciłeś wierzycielowi po tym jak już zbyl Twój
    dług, ale Cię o tym nie poinformował.
    W dwóch ostatnich wypadkach po prostu ich olej. I jest to generalnie
    najlepsza metoda na windykatorów, bo i tak bez sądu nic nie mogą.

    > Ale jesli nie moga ode mnie wiecej zadac (a chca m. in. > za ,,koszty
    > windykacji'' oraz odsetki nalezne operatorowi -
    > skapitalizowane; nigdy
    > nie otrzymalem not odsetkowych - czy moge
    > wnioskowac, ze operator nie
    > rosci sobie odsetek? Jesli tak, to windykator rowniez
    > nie ma prawa...)
    > to chyba moge sprawe uznac za zamknieta z mojej
    > strony.

    Odsetki można kapitalizowac dopiero od momentu wytoczenia powództwa, więc
    Cię naciągają. Koszty windykacji i owszem - ale tylko komorniczej :-)
    Olej ich, a jak będa namolni pozwij o naruszenie dóbr osobistych.

    Marcin.