eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Data: 2009-12-16 16:10:34
    Temat: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Od: Blind <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    No wielki szacunek do autora, że chciało mu się tyle pisać. Mam
    pytanie, kupiłem na allegro przedmiot, przedmiot miał być fabrycznie
    nowy (sprzedawca zapewniał o tym w mailu), niestety dostałem używany i
    na dodatek nie działający poprawnie. Rozpocząłem spór transakcyjny,
    poinformowałem sprzedawce o fakcie. Zaproponował żebym odesłał do
    niego to wymieni na drugi po uprzednim sprawdzeniu, nie wspomniał nic
    o zwrocie kosztów przesyłki. I teraz pytanie mogę domagać się od
    sprzedawcy zwrotu kosztów wysyłki, powołując się na art 8 o
    niezgodności towaru z umową? Drugie pytanie pisałaś że konsultowałeś
    się z UOKiK, pisałeś do nich pod ten adres u...@u...gov.pl, czy
    kontaktowałeś się z rzecznikiem praw konsumenta z twojego powiatu?