  • Data: 2022-04-28 18:09:15
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2022 o 12:54, Olin pisze:

    > No i nic się nie zmieniło, bo nie ogarnąłeś, że różne czynniki mają różne
    > wagi. Dostałeś czarno na białym, że dla zależności 'zgony vs szczepienia'
    > R^2 to ~0.77, więc cała reszta wpływa na zgony ponad 3x mniej niż same
    > wakcynacje.

    To czemu skoro szczepienia są skorelowane 3 razy mocniej niż cała reszta
    to obecnie w lepiej wyszczepionej UK jest 1000% więcej zgonów?

    > Zmieniłeś temat i zacząłeś mnożyć procenty dla UK i PL, co do niczego nie
    > prowadzi.

    Prowadzi - do pytania co się stało, że zawsze UK była stawiana jako wzór
    wyszczepienia co znajdywało potwierdzenie w 6-8 krotnie mniejszą
    śmiertelnościa per capita.

    A jak się odwróciło (i to z nawiązką) i przestało do tej teorii pasować
    to olin pisze, że "mondrzejsze o to nie pytać bo to wcale nie jest
    podobna!":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!