  • Data: 2022-04-25 15:58:04
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2022 o 15:07, Kviat pisze:

    > A napisali z czego robi ten dropping?

    Napisali. A co?
    > I wracając do pytania...
    > Napisali tam, że bez sensu się szczepić niedziałającymi szczepionkami, a
    > szury miały rację?

    Nie napisali bo nie tym ten raport się zajmuje. Napisali, że po 20
    tygodniach jest nieskuteczna. Jak ci się samochód zepsuje, to jest
    zepsuty, czy działa, bo skoro się zepsuł to musiał działać zanim się zepsuł?

    > Bo jakoś trudno mi uwierzyć, że naukowcy, w tym CDC, RKI..., chcą
    > szczepić ludzi niedziałającymi szczepionkami pomimo tego i wbrew
    > oczywistemu faktowi, że szczepionki nie działają, a który to fakt jest
    > powszechnie znany i wszyscy go widzą (w raportach przez nich
    > sporządzanych, bo przecież to ci naukowcy te wykresy rysują) tylko nie
    > oni sami, a szury miały rację. Ogólnoświatowy spisek, czy może
    > pozatrudniali tam creme de la creme największych debili?

    No to lepiej uwierz. A napisałeś już do dajmy na to głów państw
    socjalistycznych, że socjalizm nie działa? Co ci odpisali? Może na
    początek napisz do pinokia. Albo w temacie grupy - ile procent wyroków
    jest zmienianych przez apelację? Napisałeś już do ministerstwa, że w
    sądach pracują idioci? Napisz - ospowiedź może być ciekawa - może nawet
    trafisz na pasek w piswizji, że społeczeństwo popiera likwidację kasty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!