  • Data: 2022-04-25 15:50:33
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2022 o 15:04, Olin pisze:

    > "omikron jest po prostu mniej zjadliwy i generalnie powoduje
    > mniej zgonów - co widać również w krajach o niskim wyszepieniu."
    >
    > No i w Bułgarii i Serbii jakoś nie powoduje mniej zgonów:
    > https://covid19.who.int/region/euro/country/bg

    Jak nie powoduje mniej jak powoduje.

    Szczyt delty:

    40k przypadków, 1,2k zgonów w dwa tygodnie pożniej

    Szczyt omikrona

    62k przypadków, 0,64k zgonów trzy tygodnie później.

    o 1/3 więcej przypadków, dwa razy mniej zgonów.

    Co prawda nie chciało mi się tym specjalnie zajmować, bo nic to nie
    wnosi do dyskusji, ale cieszę się, że jednak ci wyjaśniłem ten fenomen.
    Nie będziesz już pytał?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!