  • Data: 2022-04-26 07:44:12
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja "ICH" nie bronię w poszczególnych decyzjach, bo zdaje się wszędzie
    > była kupa kretynizmów - u mnie np. w czasie najbardziej restrykcyjnego
    > lockdownu, gdzie w zasadzie to na zewnątrz mozna było tylko wyjść kupić
    > np. jedzenie, można było pójść do fryzjera. Wykoncypowalismy sobie, że
    > ktoś u góry, lub krewni królika mają tu jakąś obsesję. Ale pondad takimi
    > szczegółami to ograniczenia były konieczne.

    Nie były, nigdy nie działały i tym razem też nie. Stworzyły więcej
    problemów niż dały rozwiązań - nawet taka głupota - pogorszyło zdrowie
    ludziom, przez brak wychodzenia na zewnątrz i brak ruchu!

    > No dobrze, to jak ten sabotaż tłumaczysz? Tzn kto i dlaczego?

    nie wiem, ale niektórzy mówią 'follow the money'

    > Problem w tym, że to nie tylko pis, więc z czego to wszystko wynika?
    > Cały czas wydaje mi sie, ze widzisz to na zasadzie jestem mądry bo
    > wszystko poszło lepiej niż się spodziewano i tak w zasadzie nie było to
    > potrzebne (co nawet epidemiologicznie prawqda nie jest, ale to
    > dygresja). A jakby nie było tych lockdownów a poszło gorzej to nie
    > miałbyś czasami pretensji, że tych lockdownów nie było? Jestem ostatni,
    > co by pisowskie onuce bronił, nie odbieram też im broń cię panie boże
    > solidnej, rodzinnej niekompetencji, ale chyba niewiele jest miejsc
    > gdzie jakoś to porządnie ogarnięto.

    ale o tym, że nie jest to potrzebne i ew ostrożność powinni zachować
    starsi było wiadomo już wiosną 2020r. Nawet jeden z naukowców proponował
    rządowi odpowiednie rozwiązania, rząd nie chciał słuchać. Ktoś inny
    zauważył, że największe i najgłupsze restrykcje były tam, gdzie jest
    większe łapówkarstwo, a rządzący nie boją się ludzi.

    > Jest zalezna ale niekoniecznie w taki sposób jak sugerujsze, - że
    > fabrykuje się wyniki pod sponsora.

    no a jednak - czemu FDA utajniła sposób dopuszczenia szczepionek. Czemu
    tanie znane leki zastąpiono remdesvirem (który nie dość, że nie jest
    skuteczny , to jest szkodliwy), czemu wprowadza się niezgodne z nauką
    rozwiązania - lockdowny, powszechne noszenie masek itp.

    > Nie mogę komentować poczynań PZH, ale nie są oni dla mnie synonimem nauki :)

    no ale jak dla mnie osoby, które są synonimem nauki wypowiadali się
    inaczej niż działały rządy.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl