  • Data: 2022-04-25 07:46:19
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale jest jednak kolosalna różnica, bo jedziecie po tych testach jak
    > po łysej kobyle, ale ja tam nie widzę w nich niczego dyskredytującego.

    No ciężko nie skomentować jak poważna jednostka od ocenty porocedur
    medycznych pisze ci że 9 na 10 wykrytych przypadków to false positiv;)
    Może i byłoby śmieszne, ale na tej podstawie NFZ wydawał procedury co do
    postępowana z pacjentami a więc to realnie wpływało na leczenie a w
    konsekwencji przeżywalność pacjentów. Śmieszne jest jedynie to, że w
    wyniku raportu z dupy zmieniono procedury na właściwe. Ale to że
    wczesniej były takie, że należy się za to zawieszenie ministra już
    śmieszne nie jest, bo skutkuje konkretną ilością czarnych worków.

> [...]
    > interesowałem się właściwościami zdrowotnymi coraz to bardziej modnej w
    > kręgach alternatywnych kombuczy - dla niewtajemniczonych, napój na bazie
    > sfermentowanej herbaty. Lista cudownych właściwosci jest długa, a linki
    > z entuzjastycznych art. wiodły do mądrych publikacji na pubmedzie.
    > Tylko, że z grubsza wyglądało to tak, że jak było zapobieganie
    > nowotworom, to po prostu w kombuczy było coś co ograniczało ich
    > namnażanie, nie że to coś było np. w krwioobiegu po jej wypiciu. Nikt
    > regularnych badań na ludziach nie robił.

    Czyli chcesz powiedzieć, że agencja oceny procedur medycznych i
    taryfikacji to szury? BTW - kwiatek sypie artami o rzekomej skuteczności
    szczepionki przeciw zachorowania na omicron - jakby to samo modus operandi:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!