  • Data: 2022-04-22 17:38:45
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie to nieopisane szczęście, czy wręcz może i błogosławieństwo, że
    > trafił się tu genetyk. Tylko co zrobić z tą znacząco większą (3-4
    > rzędy wielkości) grupą genetyków, ba, wirusologów, którzy twierdzą
    > inaczej? Pewnie się nie znają.

    No ale przecież chyba większość naukowców od początku mówiła, że jednak
    ewolucja w kierunku łagodniejszej formy jest dla wirusów bardziej
    naturalna. Znaczy nie można wykluczyć z całą pewnością, że nie będzie
    inaczej, no ale bardziej prawdopodobne jest że wyewoluje w omikrona a
    nie ebolę.

    > Niestety nie ogarniam powyższego,

    Chodzi chyba o to że na każdą liczbę rzeczywistą przypada nieskończenie
    wiele liczb wymiernych, więc formalnie rzeczywiście chyba
    prawdopodobienstwo wylosowania licznby rzeczywistej ze zbirou liczb
    wymiernych będzie zero. Tak samo jak w to, że w jakikowiek dzień lata
    będzie temperatura równa idealnie 20 stopni. Formalnie między 19,9 i
    20,1 jest nieskończenie wiele liczb rzeczywistych, więc akurat trafienie
    liczby 20 z tej nieskończonej ilości liczb jest równe... zero. Takie tam
    anegdotki i paradoksy. Przyznam że nie wiem co wnoszą do tematu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!