  • Data: 2022-04-22 06:49:27
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Większość ma rodziny, znajomych, które odwiedzają.

    Lokdałn to nie ma odwiedzin. Skoro mają się odwiedzać to co to za lokdałn?

    Lockdown ogranicza
    > równiez takie kontakty. Nb. jak już rozpatrujemy wesołe życie
    > staruszków, to już sam fakt uwięzienia wielu ludzi w podeszłym wieku w
    > domu to prawie wyrok.

    No... Lekarstwo gorsze od choroby. No ale przecież był lokdałn. Tylko
    udawany. Za to gospodarkę zamknięto na serio żeby odstawić ten teatrzyk.

    > Pewnie zdrowiej by było zamknąć młodszych, a
    > starszym pozwalać hasać.

    Może i zdrowiej, tylko zupełnie nieskutecznie. To tak jakby robić
    mammografię samcom:P

    > Najwyrażniej za słabe te lockdowny były.

    Czyli dochodzimy do wniosku rozpierdoliliśmy gospodarkę i edukację
    zupełnie bez sensu, bo lokdałn był wystarczający do spierdolenia
    gospodarki i edukacji, ale za słaby żeby powstrzymać rozwój epidemii. No
    super. Dodajmy do tego, że zamknęliśmy gospodarkę i edukację bo głupio
    by wyszło gdybyśmy zamknęli tylko tych co byli zagrożeni?

    > Pieniądz jest pieniądz. Mógłbyś te $$$ skierować na polepszenie dostepu
    > do usług medycznych w tym w czasie epidemii. Albo kompensacje
    > przedsiębiorcom za lockdown :)

    Nie, nie - robisz peweks. Weżmy tych zapierdalaczy. No są. No są
    problemem. Trzeba coś zrobić, bo musimy ich leczyć (i ich ofiary). Już
    wiem - zróbmy lokdałn komunikacyjny! Nie bądź szurem - zakazujemy
    samochodów! Widzisz, że to słaba analogia?

    > Największe zniszczenia nastąpiły wtedy, gdy lockdown był potrzebny ze
    > względu na niewiadome poczynania wirusa. Potem były już mniejsze lub
    > wieksze szamotania o dużo mniejszym ekonomicznym znaczeniu.

    No właśnie niespecjalne, bo mniej lub bardziej durne obostrzenia
    mieliśmy do końca roku 21. Dalej mamy chyba system certów, który okazał
    się zupełnie bez sensu od kiedy okazało się, że szczepionki nie
    zapobiegają transmisji i zachorowanim.

    Dobra - spierdoliło się, bo nie wiedzieliśmy co robic,bo pierwszy raz.
    Było minęło. Teraz czas na analizy. Tymaczsem sam pomysł, żeby cokolwiek
    analizować jest... szurski.

    Nawet w polsce każda nowa ustawa wymaga opracowania czego takiego jak
    ocena skutków regulacji. Przewidujemy skutki wprowadzenia nowego prawa,
    wariantu pośredniego, wariantu proponowanego. Być może robimy to z dupy
    jak całe nasze obecne prawodawsto, ale dokument musi być. Przy każdej
    pierdole. A tu rozpierdoliliśmy gospodarkę bez żadnego trybu, w dość
    oczywisty sposób aoptymalnie i mamy się nad tym nie pochylić, bo co do
    zasady jakieś tabu?

    > Nie wiem,
    > jak wyobrażasz sobie przeskoczyć ten pierwszy etap.

    Choćby dokładnie przeanalizować teraz przypadek, żeby wiedzieć co robić
    w przypadku kolejnego przypadku? Naukowcy dostają ignoble za badanie
    koloru gówna, a tu taki przypadek i nikt tego nie analizuje? Politycy
    robią ocenę skutków regulacji dla każdej pierdoły a tu nic? Nie
    zastanawia cię to jak można było to zrobić lepiej. Nie zastanawia cię
    dlaczego nikogo to nie zastanawia? Nie zastanawia cię, dlaczego jam nie
    zastanawia to od razu olin próbuje mnie ośmieszyć?

    > A na poczatku
    > raportowana ilość zgodnów była na poziomie 3-6%, powszechna panika z
    > respiratorami i zajętością na OIOMach. Chciałbyś to wtedy otwierać na
    > żywioł? Co innego od zeszłego roku, ale też od zeszłego roku wszystko
    > stopniowo się poluzowuje.

    Pierwszy lokdałn mogę zrozumieć i wybaczyć. Sam go wtedy popierałem.
    Wszystko co było potem to śmiech na sali. U nas to można było zobaczyć,
    że się miotamy bez sensu gdzieś między tym jak dyrektora sanepisu
    złapali na rowerze w parku a zamknięciem lasów. Jak wtedy ktoś się nie
    zaczął zastanawiać co tu się odpierala, to znaczy że albo mózg ma
    wyprany albo jest jednak niezbyt lotny. W przypadku naszych speców od
    antyszurstwa to raczej opcja pierwsza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!