  • Data: 2022-04-19 08:00:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2022 o 04:08, Marcin Debowski napisał:

    > Ale skąd nagle ta nagonka na testy? Trochę mnie ta cała dyskusja
    > przytłacza, co już Olin rezolutnie był zauważył, ale nie kojarzę
    > jakiegoś naukowego konsensusu przerażającej nieskuteczności tych testów.
    > Od początku raczej wiadomo, że jak to z testami, 100% pewności nie dają
    > a i test należy wykonać zgodnie z pewnymi procedurami.

    Były od początku, tak samo jak od początku był pewien sceptycyzm co do
    skuteczności szczepionek - szczególnie w czasie, tak dla przypomnienia
    taka rozmowa Menzena z jego kolegą - biologiem molekularnym Jakubem
    Wudarskim - z czasów tuż przed wprowadzeniem szczepionek na rynek
    https://m.facebook.com/slawomirmentzen/videos/176395
    230858352/
    To że naukowcy wątpiący naukowcy byli zmuszani do zmiany postawy, albo
    byli uciszani to już zapomnieli ludzie. Ba był w sieci jakieś nagranie
    gdzie Pyrć był takim wątpiącym, a potem tak samo jak w sprawie masek
    nagle mu się odmieniło...

    --
    http://zrzeda.pl