  • Data: 2022-04-19 08:20:59
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2022 o 10:35, Marcin Debowski napisał:
> [...]
    oronavirus-covid-19-fatalities-by-age/

    > A jak chciałbyś ująć przypadki zarażeń w grupach ze znaczącą ilością
    > zgonów, gdzie zakażenia są wywołane przez osoby z grup o nieznaczącej
    > ilości zgodnów? Nie ma lokdałnu i np. 18tolatek zakaża/raża 80ciolatka.

    I tak zarazi, Mała jest szansa, że nie. Natomiast 80 latek nie wychodząc
    na zewnątrz, chodząc w masce (to szczególnie szkodliwe jest właśnie dla
    osób starszych i chorych na inne choroby układu oddechowego) jeszcze
    bardziej zepsuł sobie naturalną odporność (np mniejsze przyswajanie
    witaminy D poprzez brak ekspozycji na słońce, która zgodnie z badaniami
    ma znaczenie w przebiegu ciężkości choroby). Tak wiem, naturalna
    odporność jest szurską teorią...

    --
    http://zrzeda.pl