  • Data: 2022-04-19 11:49:03
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Apr 2022 02:20:31 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale w kwestii o co się w tej chwili ze
    > Szrekiem żrecie to znowu się zgubiłem.

    Z grubsza chodzi to, że Shurek powiada, że 'szczepionki nie działają', bo
    nie zapobiegają zakażeniom. Na dowód powołuje się na brytyjskie raporty, z
    których wynika, że faktycznie tak jest, ale dopiero po pół roku. Mają
    zapobiegać dożywotnio i już, czyli szury miały rację, że nie warto się
    szczepić, co popiera jeszcze krzywą zakażeń w UK:
    https://covid19.who.int/region/euro/country/gb
    Argumentów, że dane o zakażeniach niewiele mają wspólnego z rzeczywistością
    nie przyjmuje i dalej się nimi podpiera.

    Co do zgonów, w chwilach słabości pisze, że szczepionki im zapobiegają, po
    czym zaprzecza sam sobie, bo niby w UK spadek ich liczby od lata 2021
    spowodowany jest łagodnym omikronem, a nie żadnymi tam szczepieniami.
    Nie potrafi wyjaśnić, dlaczego w słabo zaszczepionej Bułgarii albo Serbii
    omikron już nie jest taki łagodny i unika tematu.

    Jeśli chodzi o Wielką Teorię Zaborów, to nie wiem, co teraz uważa, bo
    ostatnio się na nią nie powołuje, ale a z drugiej strony jej nie odwołał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/