  • Data: 2022-04-19 06:35:50
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No a jak było 90%++ dla negatywów?

    NIe było. Super duper profesjonalna Agencja Oceny Technik Medycznych i
    Taryfikacji zrobiła raport powołując się na źródełka od 1 do 6 podała
    dane których tam nie było. Potem zrobiła się afera że jak to to zmieniła
    dane na inne dane z dupy ale już mniej kontrowersyjne. . Przypomne
    agencja oceny technologi medycznych i taryfikacji. Najbardziej
    kompetentne ciało powołane do oceny. Dane z dupy. Na tej podstawie NFZ
    ustala procedury medyczne. Coś pisałeś o należytej staranności? No
    przecież nie posunęliby się do czegoś takiego!:P

    > A chcesz? Jak masz nawet te 30-50% pewności, że to osoba zarażona to
    > chciałbyś ją wpuścić np. na jakiś niezakaźny OIOM? Nadal nie widzisz, że
    > to nie ma nic ze skutecznością testu wspólnego, czy będzie to 90% czy
    > "tylko" 15%?

    No według nowych procedur po prostu nie robisz testów - to wtedy robili
    źle czy teraz?

    > Co innego jakby to było 0.1% poprawnych wskazań, ale przy założeniu, że
    > blisko 100% negatywów jest poprawna i np. 30-60% pozytywów jest
    > poprawna, to nadal jest to test jak najbardziej użyteczny.

    Tak czy inaczej na jakieś podstawie wiedzy na temat testów procedurę
    ustalono. jeśli testy tych parametrów nie trzymają to wina testów.
    Pomijając że za samą procedurę należałoby kilka osób zawiesić.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.