    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Mon, 18 Apr 2022 23:24:57 +0200
    <B0q6K.30001$ep1.14659@fx03.ams1>
    <625a64da$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <0_J6K.224903$Xa1.215787@fx10.ams1>
    <625bb285$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <lg17K.84033$F4h.7809@fx07.ams1>
    <625d12e8$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <AG97K.577746$sb1.376522@fx11.ams1>
    <625d4aaf$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t3jj4h$auv$1@gioia.aioe.org>
    <625d53e9$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3jlbd$16g8$1@gioia.aioe.org>
    <625d79fb$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3k9nh$1v4m$1@gioia.aioe.org>
    <625db7c4$0$470$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 21:11, Shrek pisze:

    > No co ja ci poradzę że tak wyszło - też woałbym inaczej, ale jest jak
    > jest.

    No co ja ci poradzę, że jest inaczej niż piszesz.

    > Chciejstwem faktów nie zmienisz.

    O to to właśnie.

    Ubzdurałeś sobie, że szczepionki nie działają i na dowód bezczelnie
    podajesz wykresy z których wynika, że działają.
    Cały naukowy świat twierdzi, że działają, że są skuteczne, ale
    skuteczność spada z czasem, cały naukowy świat zaleca szczepienia - ale
    nie, ty dalej bredzisz, że nie działają i chuj (a szury miały rację).

    Potem przez kilka dni onanizujecie się razem z czołowym grupowym szurem
    nad niedziałającymi testami, które działają, bo wyczytaliście coś w
    publikacji jakiegoś pislamskiego urzędu, matecznika antyszczepionkowych
    szurów finansującego antyszczepionkowe oszołomskie organizacje.
    To nic, że cały naukowy świat twierdził i nadal twierdzi, że działają,
    w/g ciebie ta publikacja ośmieszyła cały naukowy świat... a nie ten urząd.

    Potem twierdzisz, że cały świat przez lokdałny spadł na dno, wszystko
    jebło, pomimo kolejek nędzarzy niewiedzących co zrobić z forsą do
    dilerów luksusowych marek samochodów i kolejek nędzarzy do biur
    sprzedaży nieruchomości, pomimo wyjebanych w kosmos cen nieruchomości.
    Spółki w 2021 mają rekordowo wysokie zyski, pierwszy z brzegu link
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Gieldowe-naj-Hity-i
    -kity-inwestorow-w-2021-roku-8253081.html
    Banki mają rekordowe zyski. Sam znajdziesz.
    W Wenecji w wodzie zauważono ryby.
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-03-18/koron
    awirus-sprawil-ze-w-wenecji-widac-ryby/

    Ale chuj tam, przez lokdałny świat upadł. I pewnie już się nie podniesie.

    Ja nawet nie wiem jak takie zaburzenie się nazywa.
    Na bank to ma jakąś fachową nazwę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr