  • Data: 2022-04-15 13:27:48
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 11:27:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jest raport naszej polskie agencji oceny technologi medycznych i
    > taryfikacji.
    >
    > Ale już spadł z rowerka - na szczęście jest webarchive
    >
    > https://web.archive.org/web/20220401151811/https://w
    ww.nfz.gov.pl/download/gfx/nfz/pl/defaultaktualnosci
    /370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszenia_zagroz
    enia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

    To budujące, że umiecie grzebać po sieci, ale raport jest o tym, co
    sugeruje tytuł: "Zalecenia postępowania diagnostycznego w sytuacji
    zmniejszenia zagrożenia epidemicznego związanego z COVID-19".

    Autorzy nigdzie nie powołują się na statystyki zakażeń, którymi tak upajają
    się foliarze.
    Postarajcie się znaleźć coś na temat, to pogadamy.

    Potrafisz jakoś skomentować bułgarską krzywą zgonów na kowid?
    Dlaczego nie wygląda jak brytyjska?
    Czy w Bułgarii mają innego omikrona?
    Czy szurnet jakoś wyjaśnia ten fenomen?

    --