    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Sun, 27 Mar 2022 20:45:14 +0200
    <t1c7n7$115j$1@gioia.aioe.org> <t1cki3$1eip$1@gioia.aioe.org>
    <118cbz7i0fst$.nql55eszt8p6.dlg@40tude.net> <t1ep34$v79$1@gioia.aioe.org>
    <623aedaa$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b1db2$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b2ae9$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <arq3u9980cru$.4ie72gpe0qlb.dlg@40tude.net>
    <16gelbv4x1hp0$.zxkvyqyv0lml.dlg@40tude.net>
    <t1hjb3$me5$1@gioia.aioe.org> <623ec5e6$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1p2iu$1cjk$1@gioia.aioe.org>
    <624016ea$0$476$65785112@news.neostrada.pl> <t1p9tv$1o8$1@gioia.aioe.org>
    <62406324$0$488$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 27.03.2022 o 15:14, Shrek pisze:

    > To po co podajesz pierwszego linka, skoro odpowiedź na pytanie zawarte
    > wprost w pierwszym linku jest zawarte nie w nim tylko w drugim. To jakaś
    > zabawa w ciuciubabkę?

    Żebyś mógł sobie sprawdzić, że więcej niż jeden naukowiec tak twierdzi.
    Ale wiem, zmówili się, to spisek, więc to żaden argument.

    > Na doatek ośmieszasz naukę, że mamy najlepiej przebadany preparat w
    > historii,

    Napisałeś do tych naukowców, że ośmieszają naukę?
    Co ci odpisali?

    > To po chuj dajesz pierwszego skoro nic w nim nie ma, poza głębokim
    > przekonanie autora wspartym jeszcze głębszym przekonaniem jego kolegów?
    > Jakbym napisał, że przeczytałem akurat drugi to byś napisał że było w
    > pierwszym?

    A czym ma się wspierać, jeśli nie przekonaniem kolegów naukowców z tej
    dziedziny?
    Twierdzisz, że twoja opinia jest lepsza, bo ty tak uważasz i to ty masz
    rację, a nie oni? Serio?

    > Ci sami co twierdzili że skuteczność to 95%

    Podali wyniki badań. Czego nie rozumiesz?
    Sfałszowali te wyniki? Cały naukowy świat to weryfikuje i nikt się nie
    kapnął? Ogólnoświatowy spisek naukowców? Smutni panowie jeździli po
    instytutach naukowych i kasowali przeczące badania i negatywne recenzje
    z serwerów?
    Trzeba było napisać recenzję, zrobić swoje badania i pokazać, że kłamią,
    albo że się pomylili.
    Zrobiłeś to? Jeżeli nie ty, to kto, bo na jakiejś podstawie opierasz
    swoje twierdzenia?

    > ale przecież oczywistym
    > jest, że nie mogą się wypowiadać o tym jaka będzie za pół roku, bo
    > przecież nie są jasnowidzami?

    I co jest w tym dziwnego?

    > Znów... Zaraz potem jak ty napiszesz, do swoich, że im się pomyliło i
    > ich najlepiej przebadany w histoii preparat przestał działać po niecałym
    > pół roku. Napisałeś już do nich? Co ci odpowiedzieli?

    Coś ci się pomyliło.
    To ty twierdzisz, że nie mają racji. Ja nie mam kompetencji żeby
    podważać ich wyniki i twierdzenia.
    Ty najwyraźniej masz, więc cały czas czekam na to, co ci odpisali.

    Pozdrawiam
    Piotr