  • Data: 2022-03-26 08:51:02
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2022 o 12:06, Kviat pisze:

    > To nie jest wiedza tajemna.
    > https://www.doz.pl/czytelnia/a16416-Szczepionka_prze
    ciw_COVID-19._Skad_wiemy_ze_nie_bedzie_miala_dlugote
    rminowych_skutkow_ubocznych

    I już w drugim zdaniu mamy "Nie ma dowodów naukowych sugerujących, że
    obecne szczepionki przeciwko COVID-19 spowodują trwające przez długi
    okres problemy w nadchodzących latach."

    Nie - "są dowody, że nie będzie problemów" a "nie ma dowodów że będą".
    Oczywiście widzisz różnice?

    No a dalej nie ma żadnych konkretów. Generalnie "z poprzednich
    doświadczeń wynika". No otóż tak niespecjalnie bo poprzenio masowo nie
    stosowaliśmy tej technologii więc po prostu takich danych nie mamy a i
    długofalowe skutki się przy szczepieniach zadażały jak na przykład
    przypadki narkolepsji w skandynawii.

    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/szczepienia-dlugofal
    owe-skutki-nie-istnieja/0peqn20

    > Tylko uważaj. W tych linkach są więcej niż dwa zdania do przeczytania.

    Druiego nie czytałem, w pierszym nic konkretnego po tych dwóch zdaniach
    wstępu nie ma poza głębokim przekonaniem autora.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.