  • Data: 2022-03-26 09:29:31
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie nie rozumiem skąd oczekiwanie, że nowo wprowadzona (w masowej
    > skali) technologia powinna pozwalać na oszacowanie ryzyka na poziomie
    > starej technologii, bo jak nie to nic nie wiadomo i ją to jakoś
    > dyskredytuje?

    Nie wiem - ja takiego przekonania nie mam. Po prostu czytam, że
    udowodniono, że są bezpieczne i jest pewność co do braku przyszłych
    skutków.

    Dostaje linka

    https://www.doz.pl/czytelnia/a16416-Szczepionka_prze
    ciw_COVID-19._Skad_wiemy_ze_nie_bedzie_miala_dlugote
    rminowych_skutkow_ubocznych

    Więc z ciekawości czytam
    "Skad_wiemy_ze_nie_bedzie_miala_dlugoterminowych_sku
    tkow_ubocznych" i
    wychodzi na to, że głębokiego przekonania autora a w "abstrakcie" jest
    przekłamanie, że "nie ma dowodu, że będą bezpieczne" zamiast "mamy
    dowody, że nie będą bezpieczne". Może w społeczeństwie które nie rozumie
    tekstu pisanego to bez różnicy, no ale różnica jest jednak zasadnicza:P

    > Te stare od zawsze były tak dobrze sprawdzone czy jak? :)

    No nie - ale jak ktoś pisze oczywisty w sumie fakt, że skoro są nowe to
    nie mogą być "najlepiej sprawdzone w historii ludzkości" to się okazuje,
    że to szurstwo....

    > Wszystko odbywa się na zasadzie szacowania ryzka vs. potencjalne zyski
    > więc wytykanie nowszej technologii, że nie jest tak dobrze sprawdzona
    > jak stara wydaje się dość dziwnym argumentem, albo nie rozumiem o co tu
    > chodzi.

    Chodzi o to, że jesteś szurem - to najlepiej zbadana i sprawdzona
    szczepionka w hiserii:P

    > Jak jest nowa to jest nowa ze wszystkimi tego konsekwencjami, a pytanie
    > brzmi czy stare alternatywy są w jakikolwiek stopniu lepsze i oferują
    > szacunkowo mniejsze ryzyko przy porównywalnej skuteczności? Jeśli nie to
    > na uj bić pianę? :)

    Generalnie to spowadza się do tego, że dąży się do nieformalnej
    obowiązkowości szczepionki. No a wtedy ci co mają wątpliwości powinni
    dostać odpowiedzi. To jest normalne, że przed każdą procedurą medyczną
    możesz zdać pytania i powinieneś potrzymać możliwie wyczerpujące
    dokładne i rzetelne odpowiedzi na nie. A tu za samo stawienie pytań
    dostajesz łatke szura.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.